siilaa Kızlar doğumum yaklaştı . Yenidoğan için prima mı kullanıyorsunuz yoksa farklı bir bebek bezi mi tercih ediyorsunuz ? Prima kullanan anneler hangi prima paketini kullanıyorsunuz ?
Deletedmom73711 siilaa Henüz doğum yapmadım ama premium care kullanacağım nasipse. Sleepy de taşma ve pişik sorunu yaşayan çok kişiye denk geldim maalesef.
Ranammmm siilaa Bayby turco benim için ilk sırada sızdırma yok, pişik yok 30 günlük bebeğim var fiyat olarak da uygun tavsiye ederim 🤗
Zeyzeynepnep siilaa ben prima premium care stokladım az da olsa ama bu sektorden bir tanıdığım var goon da cok iyi dedi. Ben de bebek doğduğunda onunla primayi kiyaslayarak karar vereceğim
kckelf123 Ranammmm merhaba yenidoğan 1 numara kaç tane aldınız Baby turco acaba kaç paket alıp 2 ye geçmeliyiz acaba 😊
yyagmurrsenn siilaa sleepy naturel prima ile mukayese edilemez. Ama bionaturel ve ya sleepy extra tavsiyemdir. İçerikler tertemizzz.
yyagmurrsenn Ozqemuhammed bizde de baby turco Pişik yaptı hemen sleepy aldık tekrar geçirdi her bebiş farklı Herkes deneyerek yanılarak bulacak ama sleepy naturel aldıysanız o zaten iyi değil
Ranammmm ilaydasari16_ 1 numara 2 paket aldım bitti şimdi, 2 numaraya geçtik 2 paket bitmek üzere bir paket daha 2 numara alırım, sonra 3 numaraya geçecez inşallah ☺️bide bebeğe bağlı altını ilk zamanlar çok pisletiyorlar.
ozgese-s 2 aylık oğlum var prima premuım care kullanıyorum hiç pişik olmadı sızdırma da yapmıyo çok memnunum .
Mavimiz siilaa prima premium carrier kullanıyorum fiyatı çok yükseldi sleppy denedim taşırdı birdaha almadım. Gündüz prima aktif bebek gece premium carrier kullanıyorum çok memnunum. Bide sleppy çok kokutuyordu.
Denizvegokyuzu siilaa doğum yapalı 15 gün oldu sleepy kullanıyorum. Bı yakinimdan denemek için Prima aldım 2 gün kullandım ve pek memnun kalmadım. Koku ve kızarıklık yaptı. Ve ikiside 1 numara olmasına rağmen kalıp olarak aralarında fark var. Sleepy den daha çok memnun kaldım 🤗😁