Betulsen34 Kizlar ishal dogum belirtisi olabilirmi. 36+4 haftalik hamileyim. Ishal olmuşum . Lavabodan sonrada kasiklarim ağrıyor. Ve bebek ekstra hareketli. Baya canim yaniyor.
ElifPeker06 Betulsen34 belirti olarak ishal diyorlar evet ama bellide olmaz belkide üşüttün sancin çok gelirse düzenli takip et