Sibelganici Merhaba arkadaşlar 17 hafta 4 günlük hamileyim de beneğim kilosuna doktor 250 gram dedi sizce normal mi ?
Nskyhn Sibelganici ya her çocuğun yapısı farklı bence. Ben 15+4 te doktora gittim 148 gram dedi şok oldum. Tospik doğacak herhalde
papatya56 Nskyhn Canım benımde 15 haftada 142 grmdı tombıs bi bebek değil 35+2 de 2600 dü 36 da gıtcem bakalım kaç olmus
Nskyhn Hahahahahah internette en fazla 90 yazıyor acaba diyorum biz mi yanlış anladık ama eşimde aynısını anlamış 🙄
Fatmanur40 Bende 19 haftalikken 276gr su an 26 haftalığız üç gün önce 717 gramdı kızım zayıf minyon olucak😀🤰🏻
Nskyhn papatya56 aaaa tamam o zaman rahatladım ya internette öyle yazinca dedim acaba uçtu gidiyor mu 🤣
BusePolat Ismailova 31+2 haftaligim dun gittim 1700 gr dedi geçen hafta 1400 du son aylar çok kilo almaya başlıyorlar birde her bebek bir değil 28 haftalik 1600 gr olan var genetik bisey doktor öyle söyledi yani başkalarıyla kıyaslamayın daha çok var kilo alırlar 😅
Mrvyksl89 Merhabalar bende 35 haftalıken gittiğim 2500 gram zayıf bebek dedi 34 haftalık kilosunda dedi moralimi çok bozdu neden bu tarz dr lar var anlamıyorum insan üzmeyi çok seviyorlar 😓🌾 şuan 36 haftalığım 🙏🏼🧿