Tazeanne5534 Arkadaşlar ben şu an 4 hafta 3 günlüğüm bebeği yeni öğrendik. Eşim doktor kan testi yaptırdık yine pozitif çıktı. Artı kan değerlerime bakarak folik asite başladık. Fakat daha kadın doğuma muayeneye gitmedik bebek ne zaman görünür ?
Elayvzz Tazeanne5534 5 haftada kese gözükür 6. Hafta da kalp atımı duyulur ama geç döllenmeyse geç gözükebilir en iyisi 7. Hafta da gidin daha net olur acele etmeyin
HeyMommy Tazeanne5534 5+1 de keseyi gördük. Bence hiç acele etme. Erkenden gidince beklemek işkence gibi. Sıkıntım olmasa direk kalbini duymaya giderdim 😂
Limonzeytin Tazeanne5534 10gün snra gdin anca kese görünür keseden 10 gün snra gidin yine kalp atışı duyulur vajınal ultrasonla ama göbekten erken görülmez. Bebek nokta kadar olacak zaten belli bişey olarak göremezsnz aslnda 😊
Tazeanne5534 Limonzeytin vajinal ultrason nasıl bir şey eşim pek gerek yok bekler karından görürüz dedi ama bende çok merak ediyorum kalp atışını ve keseyi🙈
Limonzeytin Tazeanne5534 Kameralı çubuk diyeblrz alttan ama ağrı sızı yok yada zararı yok. Bende bekleyemedm öyle görmeyi terch etmştm doktorlarmda zararı olmadğı söyleynce erken görmek istemştm 😊😊 siz blrsnz tabiki