gamzebngaa_dmr Mrba hanımlar benim bebeğim 3 ay 19 günlük doğduğunda 3100kg doğdu şimdi ise 5500 kg doktor kilosu eksik dedi evolvia yada sma kullan dedi sizce hangisi iyi bide benim kızım sürekli ne yese kusuyor hemde verdikten 5 dk sonra atıyor belli aralıklarla hangisini kullanıp memnun kaldınız yardımcı olursanız sevinirim 🙏
Shnbsk gamzebngaa_dmr annem 17 sene önce sma kullanmış kardeşime en küçük kardelimede kullandı memnundu canım hipp de var organik bi mama
Hatice89 gamzebngaa_dmr Ben 2sini de kullanıyorum. Evolvia çok iyi geldi. Doyurucu olduğundan güzel güzel uyuyor.sma da kullanıyorum sadece tek problem gaz ve kabız yapıyor.Belki sizin bebeğinize iyi gelebilir.
Arzuylmz gamzebngaa_dmr ikisini de kullandım evolvia kabız yaptı sma yı da beğenmedi hep kustu aptamil aldım hala onu kullanıyorum sen de bebeğine dene ona göre karar ver bebekten bebeğe fark ediyor
gamzebngaa_dmr Hatice89 sma hem kabız yaptı hemde sancılı gaz üstüne çok kusuyor evolvia kaldı onu deniyicem artık bakalım inşallah o yarar
gamzebngaa_dmr Arzuylmz baştan beri aptamil verdim kilo almadı hep eksikti kilosu 3 haftadır bebelac veriyordum oda işe yaramadı şimdi sma veriyorum onuda kusuyor evolvia kaldı onuda deniyicem bakalım 😔
AyaYlmazYldrm Bn 14 gn once dogum yaptim sma kullaniyorum kusma olmadi memnunum ama hipp e gecicez organik diye