Cicianne2372 Batmanliyim, Batman’dayım 🖐🏻❤️ iyiyiz hamd olsun canım 28.haftamizin içindeyiz, hazırlıklar güzel gidiyor çok şükür🤲🏻
Ben Zeynep burcu ya gidiyordum ama aklımda hep çağlar bey vardı ve dayanamadım kontrolümüzü onun yanında devam ettiriyoruz iyi ki iç sesimi dinlemişim ya çok beyefndi bı adam 5 10 dk ile bitirmiyor muaneyi 20 dk bile kalıyorum herşeyi söylüyor masallah ❤️🌼 Ayriyetten devlet Hastanesi’nde de takipliyim orda da Yahya beyi sevdim 🌼 Doğum ücreti hakkında bi bilgim yok hayırlısı neyse o olsun 🙏