Mlkysf ben de 18+6 dayım sabırsızlıkla detaylıyı bekliyorum 2’li testim düşük riskli çıkmıştı doktorum 3 lü ve 4’lüyü önermedi 17. Haftada kan tahlili ile afp değerime baktı nöral tüp defekti riski olabilir dedi o günden beri morelim çok bozuk siz de 3 lü ve 4 lüyü yaptırmayıp sadece kan tahlilinden böyle bir riskin olup olmadığına bakıldı mı acaba kızlar