Nasıl başlasam bilmiyorum ama neysee hamileliğimin başından beri hep sıkıntılı geçti korona geçirdim gribim hiç geçmedi 25 haftalıkken erken doğum riskim vardı derken bugüne geldik saat 7 buçukta bi anda uyandım kalkmaya çalışırken pıt diye bir ses ayağa kalkar kalkmaz sırılsıklam oldum ama çok sakindim eşimi kaldırdım o biraz panikledi ama onuda sakinleştirdim ve duşa girdim hemen ama suyum akmaya devam ediyodu asla kesilmiyo neyse hazırlandım hastaneye gittim sancım hiç yoktu açılmam 1 cm testler verildi ultrasondan bebeğe baktılar normal doğum için bi engel yoktu sancımın gelmesini beklediler sancılarım 11 gibi gelmeye başladı ama o sancı nolcak onu saymıyolar bile ben sürekli eşimle annemle görüntülü konuşuyorum hiç bişey yokmuş gibi doğum haneye aldılar beni orda yarım saatte bir nst çekiliyo ağrılarım arttı ama oda daha az haliymiş suniyi tadınca anladım açılmaya baktılar 3 cm suni takalım dediler saat 2 yi geçiyodu 8 damlayla başladılar ağrıdan duramıyom bu daha ne ki dediler eşimi aradım beni nap net sezaryana aldır diye çıkışını yapayım mı ozmn gidelimmi özele diyo bi cesaret geldi yok dedim birazdaha bekle sonra herşey çok hızlandı suni sancıyı 24 de yükseltiler baktılar açılma 6 ben nst deyim suni takılınca nstden hiç çıkarmadılar çok zorlandım o yüzden neyse 6 cm olduktan sonra ekip hazırlanmaya başladı dedim başlıyo herhalde 15 dk içinde tam açılma ama böyle bi sancı yok ama allah sabrını gerçekten veriyo iki kere ikındım ebede karnımdan bastırınce bebeğim geldi bütün acılarım ağrılarım bitti o an dikişim biraz çoktu sayısı söylemediler 14 nisan saat 15 20 de geldi kucağıma miniğim şuan mışıl mışıl uyuyor allah herkese bi avazda doğum nasip etsin normal doğum candır ben yaptıysam herkes yapar 🙏🙏🙏🧿