Anne2022 Merhaba anne adaylari 6,5 aylik hamileyim Ama su son zamanlarimda asiri halsizim Surekli yatiyorum yattigim halde yine halsizim dayak yemis gibiyim Sizce normal mi ? Bu durumu yasiyan var mi Eskisi gibi yemekte yiyemiyorum
G53-34 Anne2022 bende aynıyım 27 haftalığım iştahsızlık baştan beri var zar zor bişeyler yiyorum iştahım hala açılmadı halsizlik var
Emossk Anne2022 28 haftalığım bende de var zar zorr temizlik yapıyorum bence mevsiminde etkileri var hiç uyanmak istemiyorum
BerilDerin Anne2022 Banada bi dönem öyle oldu sonra fark ettim ki içtiğim bir ilaç yan etki yapmış magnezyum. Bırakınca düzeldim. İlaçların biri size de yan etki ediyor olabilir .
Demirssmomm Anne2022 34ten sesleniyorum 🙋🏼♀️ Gittikçe artıyor o his 🙈 bazen çok enerjik kalkıyorum Allahım diyorum havada ne güzel şuraları bi toparlayıvereyim sonra bi bakıyorum evde başka bi kanepede yığılıp kalmışım 🤣 ertesi gün 12-13 gibi yataktan kalkıyorum falan. Her gün sabit bulaşık makinası doldur boşaltmak yatak odasında yatağı toplamak dışında ekstra bir iş yapamıyorum. Çok enerjik hissettiğim yarım saattede bi süpürge açıyorum o da bir oda bir oda
G53-34 Anne2022 iştahımı söyledim gelişiminde felan sıkıntı yok normal diyo yemeye çalış az az da olsa dedi suanlık normal herşey diyo ama iştahsızlığımı kafama çok takıyorum
G53-34 Anne2022 haftasına göre gramı felan herşeyi normal diyo ama yemeden de nasıl beslenicek onu anlamıyorum bebeğe sıkıntı olucak diye korkuyorum
Elibo 9 haftalıgım ve bende 2 haftadır full yatıyorum wc ye bike zorlanırmı insan zorlanıyorum kafamı kaldırasım gelmiyordu ama krndımı okuttum nazara karsı inanın ondan sonra ayaklandım
Anne2022 Elibo vallaha hersey olabilir Bende okutayim bari aileme kendimi vallaha inan bende wcye giderken tabanlarim agriyor
Anne2022 Emossk bende hic uyuyamiyorum iste vucut hep farkli tepki veriyor Aslinda mevsim cok guzel ama İste icimizde bir canli var degisik etkiler yapiyor
BerilDerin Anne2022 Bak magnezyumda kullanıyormuşsun bence bi süre bi ara ver bir Güne geçmedi ama bırakınca 2. Veya 3. Gün hayata geri döndüm 😄 ayyy çok kötüydü sanki yatalak hasta gibi etti beni. Öyle sinirlendim ki. Bırakınca yenıden doğdum 😂
Anne2022 Demirssmomm Annelik daha hamileyken basliyor desenize Ne diyelim saglicakla kucagimiza alalim insaAllah da bunlarda gecer diyelim :))
Htcnal Anne2022 Demir ilacı,multivitamin kullaniyor musunuz?Ya da vucudunuzda bir enfeksiyon var mi ,kan ya da idrar ?
Anne2022 Htcnal evet kullaniyorum magnezyum filan da kullaniyorum Ve tum tahlillerim temiz cikti bende degerlerim mi dusuk Acaba diye dusundum de
mercimekmi Anne2022 10 haftalık hamileyim aynı şeyleri bende yaşıyorum bir şey yiyince rahatsız oluyorum sürekli yatasım geliyor doktorum ilk 3 aylık dönemden sonra enerjin yerine gelir dedi ama bakalım göreceğiz 😞