papatya56 ben küçükken ilerde evlendiğim zaman oğlan çocuğum olursa Burak ismini koyucam diyordum 😀 evcilik oyunu oynadığımızda yalancıktan Burak isimli sevgilim olurdu 😂😂 şimdi evlendim eşimin adı Burak 🙈 Allah bana çok minnoş bi eş nasip etti 💕 şimdide bebeğimizi bekliyoruz bakalım saglıklı olsun da 🤲🏻💖