Hanımlar 34. Haftalık hamileyim. Artık hastane çantasını bu hafta hazırlayacağım 😊🌸 sizce emzirme sütyeni veya emzirme atleti almalı mıyım? Kaç tane almalıyım? Çok kararsızım. Bakıyorum bazen de gerek yok ya normal sütyenin üzerinden çıkar emzir diyorum 😂 Yardımcı olur musunuz 😅