Ihlamur için kekik çayı için. Nane limon için. Limonlu su ayrı için. Bol bol tuzlu suyla gargara yapın. Burnunuz tıkanabilir. Sprey alın evde dursun mutlaka. Ilık ılık sürekli su için. Meyvelerinizi aksatmayın. C ve d vitamini coronada büyük etki onları kullanın mümkün olduğunca. Ve temiz hava alın. Kuru havada durmayın. en önemlisi sakin olmak. İlk 2-3 gün ağır geçebilir değişiyor bu durum kişiden kişiye. Ama sabrederseniz inşAllah dikkat ederseniz 4 gün bir çok semptom bitiyor. Ben ilk 3 gün ağır geçirdim ama hastaneye dahi gitmedim. Sakin kalıp evde bu dediklerimi sürekli yaptım. Hastaneye bir kere gittim ondada corona olduğumu bile anlamadılar testte yaptırmadım. Hamilelikten diyip göndermişlerdi. Dedim Allahım işareti bağışıklık kazanacak sabredersem. Evde kendim ailecek kendimiz atlattık. Kan sulandırıcı dahi kullanmadım sonrasında. 28 haftalıktım olduğumda. O yüzden sakin kalın ve kendinize bakın dinlenin bol bol.