Kızlar 28 nisan Perşembe gününe sezeryan için gün verildi şuan 37+5 haftadayız çok heyecanlıyım bi yandan amaliyat olacağım için bir korku var içimde neler yaşıycamı bilmiyorum bi yandan da oğlumu görmenin mutluluğu heyecanı var çok değişik duygular içindeyim☺️ Hepinizden güzel dualarınızı dileklerinizi bekliyorum 😍
Rabbim hepimizin yavrularını
sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..İsteyen herkese bu duyguyu tattırsın Allahım 🤲🏼❤️