Papatyaytt
3 saat önce doğum yaptıysanız sanırım henüz yemek vermiyorlardır ama gaz sancısı çekmek içinde erken bi süre değil mi 3 saat 🤔 geçmiş olsun ❤️🩹 yemek yemeye başladığınızda bol kayısı hoşafı, kuru kayısıda olur. Filtre kahve, çikolatalı dondurma, bitter çikolata ve ağızda buz çiğneyebilirsiniz.. bunlar hem gaz için hemde baş ağrısı için iyi gelecektir.. bol su tüketin, ilacın büyük kısmı su ile atılıyor. Ayaklarınızı sıcak tutun mutlaka çorap giyin