minikturtam1 ilk lan sonucum 402 çıkmıştı canım ondan 1 hafta sonra labaratuvara gitmiştim,zaten zor bela ona randevu almıştım bende bu çıktı işte ultrasonda 2 gun 3 gun once falan kanama gormuş tum ama hatta burayada yazmıştım yerleşme kanaması olabılır diye dusjnduk bid ene hikmetse ilk gebelıgım de boyle oldu knama görmüştüm hatta ozamanda hamıle değilim demiştim an aondma snra bıdhaa da regl olmadm gebe oldugunu öğrendim beynım yanmış durumda suan