Beysaa Özelde doğumum olucak devlet Hastanesi’nde korona testi olup buraya çıktı alıp getirebilirsin dediler ama çıktı olarak devlet Hastanesi’nde verirlermi doğum orda olmadığı için yaparlarmi ?
kuzeymomsss Beysaa hala test yapıyorlar mı ya. Benim gittiğim hastanede, hasta ve refakatçının 2 doz aşısı varsa yaptırılmıyor
duuyqquu E nabıza düşüyor sonuçlar özelde dr telefona bir kod gönderip e nabız sonuçlarını görebiliyor 🙋🏻♀️
duuyqquu Yani doktorunuz hastanede de alabilir çıktıyı zor bir şey değil önemli olan e nabızda sonucunuz olması sorun olmaz 👍🏻 Ben kan tahlillerimide ikili testimide ssk da yaptırdım özel doktorum sistemden görüyor direkt