Kızlar merhaba benim çokk uzun zamandır alerjim var sabahları ve geceleri kapşurma oluyor ve burun tıkanıklığı bazen geçmiyor gece olursa uyutmuyor. Desmont ve nasonex kullanıyordum ama hamile kalınca doktorum gerek kalmadıkça sprey kullanma ilacı tamamen kes dedi. 3 aydır hiç kullanmadım 12. hafta kontrolümde hapşurmak zararlı olur mu diye sordum doktorumda ileriki haftalarda sorun olabilir dedi. Bu arada yatarken hapşurunca da karın kaslarım kasılıp acıyor bacaklarımı kendime çekerek hapşurunca sorun olmuyor 😆 Şimdi KBB uzmanına danıştım 20-24. Haftaya kadar önermiyoruz her ilaç mutlaka bebeğe etki ediyor sonrasında da mecbur kalınırsa anca B grubu bir ilaç olabilir dedi. Başka bir Göğüs doktoru spreylerin zararı yok dedi kafam iyice karıştı. Bu durumu yaşayan ya da sprey kullanan var mı acaba doktorlarınız ne önerdi?