Benım hamılelıgım ılk basında sadece lekelenmem oluyordu. Daha sonra 23 mart sabahı bır uyandım her yerım kan o gunden sonra devamlı kananam var ama parca parca gelıyor hep benden her gıttımde hastaneye yatırdılar cok sukur 22+6 olduk surek lı sırt ustu yatıyorum sadece wc ye kalkıyorum psikolojim alt ust oldu devamlı kananmm varmıs gıbı hissediyorum. Ve tanı koyulamayan bır kanama son kannamada suyumda azalmısdı.