11 günüm kaldı ama bebek ne zaman gelmek isterse o zaman doğum olur. Başından beri şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum. Gebeliğimin başında bi kaç gece yatışta yaptım yukarda gayet temiz odalar bamyo tuvalet temizdi. Tek kişilik odalarda var iki kişilikte var. Ben hem tek kişilikte hem iki kişilikte kaldım. Tabiki tek odalar daha rahat.