Arkadaşlar geçen hafta kontrolüm vardı ben doktoruma sezeryan olmak istediğimi söyledim oda nisan 29a gün verdi anesteziye gönderdi kan tahlili alınsın diye aldık tahlilleri kağıtlar şuan elimde ayın 28 de ise covid testi ver dedi şimdi ben 29unda gittiğimde ilk nereye gidicem doğumhaneye ne demem gerekiyor sizlere sorayım dedim biraz uzun K.b 🥰