Hilalsaglam Kızlar 12.hsftadan selam kalçam çok ağrıyo acaba sebebi nedir yaşayan varmı lütfen cevaplarınız önemli 🥺😪🙏
Busraaltsoy Hilalsaglam benimde cok ağriyor canım 🙁 nedenini bilmiyorum benim 18 haftadan başladı şu an 34+3daha kötü oldu oturamiyorum resmen zor oluyor tutuluyorum simdi daha cok zor oluyor🙁🤷♀️
Rabiaugur Hilalsaglam ben 32 haftalığım son 3 haftadır falan benimde sol kalçam çok ağrıyor üzerine yatamıyorum doktor randevumu bekliyorum o zaman sorucam