Merhaba arkadaşlar 6 haftama girdim 1 haftadr lekelenmem var kahverengi 4 gün önce birden kanamam oldu düşük sandm hastaneye gittim bsy yok dedi dünde kontrole gittim hafif kalp atışı var dedi progestan kullanıyorum hala arada lavaboya gidince leke göruyom doktor düşük riskin var dedi onun dışında bsy demedi sizde yaşayan oldumu bilgi alabilirmiyim