Deletedmom_110 Rozz Benim gözlerimde sıkıntı yok renk için takıyordum 8. haftada doktoruma sorduğumda takmamamı söyledi daha takmadım
Pyrz_07 Rozz 25+2 sürekli kullanıyorum bi zararı olmadı sadece sezeryan doğumda çıkarılması gerekiyormuş diye duymuştum
Ozge Rozz ben numaralı takıyorum ama gebelikten ziyade doğumda çıkması gerekiyor diye okudum nedenini tam hatırlamıyorum ama doğuma yakın lenslerden gözlüğe geçeceğim.
Melismelo Ben takıyorum ne gibi bir zararı olsunki hic duymadım, numaralı takıyorum, takmazsam göreniyorum mecburum yani🙄 senelerdir takıyorum bilemedim yani
Nur56789 İlk gebeliğimde hep kullandım bu ıkıncı yıne kullanıyorum mecbur kullanıyorum numaralı hiç bır sıkıntı yaşamadım
SimgeTuna Rozz temiz kullandığın sürece zararlı değil kuruluk için göz yaşı damlası kullanman gerekecek kurudukça enfeksiyona açık hale geliyor göz damlalarını vermek istemiyorlar gebelere doğumda ise sezaryen değilse normalse çıkarmana gerek yok😊