Panik atağınız yoksa son aylar çok normal. Benimde aynı şekildeydi kardiyolojiye gönderdi doktor temizdi her şeyim. Bir de maske takarak yapıyorsanız bazı testleri çok etkiliyor. Kardiyoloji bana son aylarda ağırlaştığın için normal dedi. Ara ara olur doğumdan sonra geçer demişti. Kilo alıyoruz,burun etlerimiz şişiyor falan etkiliyor hepsi.