Kızlarr Merhaba 34 haftalık oldum alt tarafımda baskı hissediyordum hastaneye gittim nstde sancım çıktı doktor 1 gece yatırdı o süreçtede nst takibinde sancı 90 ları gördü 2 doz ciğer geliştirici yapıldı buna ek idrarda bol enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyordum onu bıraktırdı fitille devam ediyor tamamen yatak istirahati verdi ayağa kalktığımda zaten baskı hissediyorum aynı şeyi yaşayan var mı bu haftalarda doğan bebek ne durumda olur