Nzlasln ben doğumdan önce kullanmadım doğumdan hemen sonra yara oldu göğüslerim . Resmen ağlaya ağlaya emzirdim kızımı … Bence doğum öncesi kullanmaya başlayın .. şimdi lansinoh kremi sürüp üzerine streç çekiyorum baya düzeldi ama ilk bir hafta galaya ağlaya emzirdim kızımı