Canlar dün biraz stresli bi gün yaşamıştım sinirli ve agresiftim biraz. Ufak çaplı bi tartışma yaşamıştım kardeşimle. Gece yatarken kasık mı desem, karnımın orta tarafında mı desem ince sızlama gibi bir ağrı var. Çok şiddetli değil, ama inceden inceden sızlıyor sizce nedir bu? Yaşayan var mı bu durumu? 10+3 üm. 9 Mayıs da randevum. Stres yaşadım ondan mı ağrı oldu yoksa normal bi ağrı mı bu?