CansuDRY 23+3′üz. Bugün bebeğimin baş çevresinin 1 hafta geri olduğunu öğrendim. Benzer bir durum yaşayan var mı? Sonradan bu fark kapanır mı? (Boyu, kilosu haftasıyla uyumlu.)
Ozgeozgul CansuDRY aynısı bana da değindi 21. Hafta da detaylı da ama başka sorun görüşmedi şuan 26. Haftadayım 2 hafta fark olmuş doktorum takipte delim 2 haftanın üzerine çıkmamalı dedi bugün korkumdan başka doktora gittim oda genel olarak haftasından küçük bebek dedi kafam allak bullak en son gittiğim Prof Acıbadem de birde . Ama 1 haftayı hiç takma kafana aradaki fark açılmaması önemli belki de gebeliktir kafanız küçükse oda küçüktür
CansuDRY Ozgeozgul Genetiktir belki evet ama, 19+3′de ayrıntılı ultrasonda kafa çapı önde bile çıkmıştı. Sonradan böyle olunca kafaya taktım. Umarım siz de biz de sorunsuz atlatırız bu süreci. Umarım daha da açılmaz fark.🙏🏻
Ozgeozgul CansuDRY inşallahh çok teşekkürler . Çok düşünme kendini yıpratma kaç kişi de öyle çıkmış her şey normal doğmuş benim gibi yıpratma kendini 2 günde kaçıncı doktor a gidişim
teachersrn CansuDRY merhaba bebeğinizin son durumu nedir acaba? Doktor bana da aynısını söyledi kafası 1 haftadan geriden geliyor dedi
CansuDRY teachersrn Sonra haftasıyla uyumlu oldu, bir hafta ileri gitti, 3-4 gün geri düştü, şu an 1 hafta ileri. 37+6′yım. Sorun olmadı yani.😊Değişebiliyormuş.