Suan yatagimin yanina kurmadim daha 3 ay var biraz erken davranmış olabilirmm 😀😀 ben en küçüğünü aldim 50×90 benimki çünkü doğu gorevine gidicez seneye insallah ve gidince oda yapmayı dusunuyorum kızıma gidene kadar beni idare etsin diye özellikle küçük aldım ben 😊