sema_altas55 marka değil taktiği önemli ben lokum gibi yaparım anne tarifi😀 geceden nohut tuzlu suda bas
Ertesi gün pişir ilk suyunu at sonra başka tencerede yag soğan salça varsa pişmiş et nohutlari koy soğuk su koyacaksın kapağını kapat hiç açma yarım 1 saat acma zaten açınca lokum gibi olcak pisliğine yakın tuzunu at o kadar