Sineemiis Kızlar 2 gündür ara da giren adet sancısı gibi sancım var kasik ve karindan normal mi sizce ? En son 24+4 te gittim doktora ultrason da sıkıntı yoktu
Ecemselmaarslan Sineemiis walla bende aynı durumdayım hatta bebek hareket edince bazen karnıma batıyor yani bana da bisey yok dedi 25 hafta şu an
Sineemiis Ecemselmaarslan büyüme agrisidir umarım ya kaslar geriliyormus ya belki de öyle bisey yanı umarım öyledir 😵💫
Ecemselmaarslan Sineemiis gazdan da oluyormuş canım karında batma kabızlık ve isal dönemlerinde doktor söyledi