BuseYkselAvc dogumu nerde yapmayi dusunuyorsunuz biz gecen ctesi gunu dogum icin fiyat almaya gittik bayan zam geldi dedi sezeryan 4bin normal dogum 4.500 prenses olursa +300 yani 5bini gozden cikarmak gerek bana cok pahali geldi. 3100olsa dusunurdum.