minikkelebegimmmmmm merhabalar gebelik öncesi çok çok yürüyen biri olarak bahsettiğiniz haftalarda bende aynı durumu yaşadım 2 3 hafta kadar da sürdü, doktoruma bildirdim kardiyolojiye yönlendirdi o doktor sorun olmadığını gebelik kaynaklı olduğunu söyledi, şuan eskisi kadar olmasa da ara ara yine nefes nefese kalma nabzı çok yakından hissetme baş dönmedi mide bulantısı oluyor ama sizin bahsettiğiniz haftalarda çok daha fazlaydı bir geçiş dönemi olarak görüyorum ben ama tansiyonlarımı düzenli takip ediyorum sorun yok şükür sizde bir konrtol edin