Busrasahin7714 Deletedmom00012 suan icin hersey vajinal dogum icin uygun gözüküyor ama ikiz oldugu icin son anda degisiklik olabiliyormus. Bebeklerden biri doguma istekliyken digeri istekli olmayabiliyormus. Boyle bir durum olursa sezeryan olacak ama öncelikli tercihimiz vajinal dogum olmasi.
Busrasahin7714 Baloglan maalesef hic bir fikrim yok. Benim sancilarim basladiginda duzenli bir sekilde basladi. Hic yalanci sanci cekmedim. Ama acilmam cok yavas ilerlerdi. Sizin durumunuz hakkinda bir sey diyemeyecegim. Ama zaten haftaniz dolmak üzere. Doğumun yakin olma olasiligi cok yuksek.
Hatice66 mehtap28 normal doğumdan sezeryan yada epidural istiyorum korktugum için ama diğer yandan da normal doğum istiyorum napcam bilmiyorum
mehtap28 Hatice66 normal dogumu acaba biz mi gözümüzde büyütüyoruz bende normal cok istiyorum sezeryan aklimin ucundan bile gecmiyor
FatmaBilgi Hatice66 hiç korkmayın ben aşırı korkuyordum ve canım çok kıymetlidir en ufak bişeyden ağlarım falan 13 Ağustos’ta yaptım doğumu geceden sancım gelmişti Doğum sancısı değildir dedim ama sıklaşınca sabah hastaneye gittik ve Doğum başlamış denildi ve epidural Doğum yaptım bende dahil kimse normal Doğum yaptığıma inanamadı zaten o sancının arttığı zaman korkunuz aklınıza bile gelmiyor sadece Bebek doğsun istiyorsunuz ve o çıktığı andan itibaren agrı sızı anında bitiyor korkmayın çok dua edin🙏
Matahari Korkmayın bebeğinize ve kendinize güvenin Allah bizi doğumu yapmamız için en mükemmel şekilde yaratmış ağrı sızı elbet olacak ama geçince dünyanın en güzel duygusu olduğunu düşüneceğiz hakkımızda hayırlısı olsun elbette ama ben normal doğum yapabilmek için Allaha dua ediyorum sezeryan hiç istemiyorum
Haticemustafa Hatice66 bende cok korkuyorum 33 haftalik olduk zaman iyice yaklasti ve doktorum su anlik hersey normal dedi normal dogum bekliyoruz dedi Norml.istiyorum ama asiri korkuyorum napicam bilmiyorum bende allah yardimcimiz olsun 😐😐
Nulu Kiz korkman çok normal benim bu üçüncü gebeliğim 37 haftalık olduk benide korkular sarmaya başladı fazla düşünmemeye çalışıyorum diğer ikisi normal oldu buda normal olsun istiyorum ama aksilik çıkarsa tabiki sezeryana hayır demem başıma ne geleceğini bilince daha bi farklı oluyor😅 valla prenses Doğum istiyorum bu sefer bakalım( Epidural normal Doğum) 4-5 cm açıklık olduktan sonra vuruyorlar iğneyi oh mis 10cm olana kadar rahat ediyorsun 😁 Allah hepimize kolaylıkla kuzularımızı kucağımıza almayı nasip etsin güç kuvvet versin bizlere
Elfayldzl2016 Hatice66 vallaha bende 25haftalık hamileyim erken doğum sancısı tuttu acile gittik normal doğum yapmayacam diye ağladım
Bba Hatice66 korkunun faydası Yok öyle böyle gelecek annesi onu kucağına aldığında ne korku kalacak ne acı sen sadece yavruna odaklan hiç bişeyden korkmazsın emin ol ☺️
Dmtkc Fulyax bende İngiltere de yaşıyorum ilk hamileliğim ve dediğin gibi tercih etme gibi bir durumun yok mecburen normal Doğum 😂 bizde 39+4 olduk ama hala bir Doğum sancısı yok bizde 😂 buralarda nasıl oluyormuş doğumlar öğreneceğiz 🤔 allah seninde yardımcın olsun 🙏
Fulyax Dmtkc Amin allah hepimize kolay doğumlar versin yardimcimiz olsun allah bir nefeste kurtarsin insllaah🙏🏼