Tecrubeli_anne TBeyza rahim kalp şeklinde düşük riskiniz varmı acaba. Bende düşük riski oldu sular seller gibi kanamam oldu bebeğim şuan sağlıklı ama düşük riski devam ediyor
TBeyza Tecrubeli_anne bı düşüğüm oldu Eylül ayında 8 haftalıkken şuan 13 haftaligiz doktorumu yaptığım düşükle detaylı bilgilendirdim ama bu gebeliğimin gayet sağlıklı olduğunu söyledi ilişki bile yasaklamadı biraz ağrılı bı süreç yasiyorum ama kanamam falan olmadı şükür sizin riskiniz ne zaman başladı acaba
Aselasaf Bir_abla La_Liberte Sarahh haklisinesracim bize de bakar mısınız ? https://imgyukle.com/i/Rmx2WM bu 12 haftalık https://imgyukle.com/i/Rvj5Fn bu da 13 haftalık ☺️
Ballisinsen haklisinesracim esracim bana tqhmin yaptinmi hatirlamiyorum. Hadi bi zahmet banada tahmin et 😅🥰 https://resimyukle.io/r/A5LpioMyJ6
Annesininportakali53 Ballisinsen yiiaaa bebis burda 10 hafta 4 günlük mü 🥲 benimde 4 gün sonra randevum var en son 6+5 te görmüştüm bebişi 4 gün sonra 10+4 oluyorum bende acaba ne kadar büyümüş diye merK ediyorum sizinkini görür görmez kız hissettim nedense inşallah sağlıklı olsunda🥰
Tecrubeli_anne TBeyza sizin adınıza sevindim sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻 benim kanama 7 hafta 4 günlükken başladı şimdi 9 hafta 5 günlük, ilişki yasak, ani hareketler, ağır kaldırmak