kahvesever__ Tercübeli anneler bana yardım edin lütfen sütüm yeni yeni gelmeye başladı ne yesem daha çok gelir ben bunu yedim çok faydasını gördüm bebeğim doydu anne sütüyle dediniz yiyecekler varsa yazarsanız çok sevinirim sütüm olmadığı için mana veriyoruz oğluma o da kabızlık yaptı yaramadı bünyesine
dilara_cinar99 kahvesever__ incir uyutmasi var canım biliyormusun onu o bende baya süt yaptı gece göğüslerim dolu dolu oluyordu tadı da güzel ☺️
Yavruhamsi kahvesever__ incir kürü hem süt kalitesi artıyor hemde kan değerlerin yükseliyor kürü yapmasan bile komposto olarak kuru incir kuru kayısı kompostosu iççç
Niayse kahvesever__ aşure ve boza tek geçerim. Ama boza şuan var mı bilmiyorum. Bir de humananın rezene cayı. Ilk bebegimde sütüm çok azdı. Rezene çayı içtim sürekli ve sabah akşam 1 er bardak boza içtim sütüm aşırı derecede çoğalmıştı.
gamzosgamzos kahvesever__ dut kurusu incir kurusu hurma yulaf bulgur taze sogan dereotu roka kıvırcık ıspanak kimyon cayı rezene cayı humana still te tahin pekmez tahin helvası cok guzel sut yapıyor kalitesi icin kuruyemis ve bol protein iceren yiyecekler yemelisin en az 3 4 litre su ve bol bol emzirme
Cansugamze_ Rezene çayı hem bebeğime kolay gaz çıkartıyodu hmde bana birde bol bol su bulgur pilavınıda çok duydum burda
kahvesever__ dilara_cinar99 ben yurt dışında yaşıyorum burda biraz zor bulurum onu sanırım ilk defa duydum adını da
Pnaar34 Hosaf, su , cay , hurma , bestlak damla verdi doktorum ve benmde az az geliyordu 6 gunluk bebegim sicak su torbasi koyuyorum gogsume faydasini gordum
afrAybars Dereotu, rezene çayı ama ben en çok hümana still tea çaydan ve bestlak süt arttırıcı damladan fayda gördüm canım ✨ sütüm çok azdı doktor mama ver demişti vermedim bu ikisini araştırıp kullandım ve şükür bebeğimi 2 yıl emzirdim 🤲
dilara_cinar99 kahvesever__ Canım kuru incir bulabilirsin sanırım bak internetten tarifine hazır satılan bişey değil zaten o ☺️
afrAybars kahvesever__ bebek mağazalarında oluyor canım o bahsettiğim çay bi bakın isterseniz ama damladan emin değilim orda olup olmadığından
Nur22Elif kahvesever__ ilk bikaç gün kolostrum gelecek. (Bebeğinizin ilk alışı diyebiliriz) Zaten midesi misket kadar bişey. Onunla doyacaktır. Siz süt gelmediğini düşünseniz bile emzirin. Ve sütüm gelmiyor diye değil, sütüm geliyor. Bebeğim doyuyor diye düşünün. Gelmiyor derseniz gelmez.