RojdaK Gebeyim15 henüz o cıkıntının oluşacağı bölge ıcın erken gıbı geldı bana 10-11 haftalarda belırgınlesme oluşur ama hissiyatım kız gibi
Gebeyim15 RojdaK olabilir orda daha 6 haftalıkdım çünkü bidahaki kontrolüm daha net olur hisleriniz genelde çıkar mı
Tugbayondemli @JaleTogrul Evet canım çok küçük rüyamda kız bebek görmüştüm meraktan ölüyorum 😂😂 keseye göre mı kiz hissettin
Gebeyim15 Tugbayondemli benimle hafta aralığınız hemen hemen aynı bende rüyamda kız çocuğu gördüm ama niyeyse senin bebeği erkek gibi hissettim
Gebeyim15 1prenses2prensyenigebe orda daha çok küçük ama banada poposu dönük gibi duruyo bi biçim şekli veremedm 😂 içinize ne doğdu sizce ne olucak