EdaUrganlii Kızlar uc ay sonra dogumum var sımdıden bez stokluyorum hangı markadan kac numara aldınız kac adet alınması gerekıyor kacıncı ayda bez numarası buyuyor yardımcı olurmusunuz
Sumeyyeerdem EdaUrganlii ben sleepy natural aldım ama bir ve iki numara aldım sadece çünkü her bebek aynı bezi ve aynı markayı kullanamıyor alerjik bi durumu olabileceğini de düşünerek almakta fayda var
Ladybird06 EdaUrganlii Evet maalesef fiyatlar her gün zamlanıyor, stok yapmak cazip gözüküyor ama eğer aldığınız marka bebeğe yaramaz pişik falan yaparsa topluca elinizde kalır bezler. O yüzden tavsiyem stok yapmayın bence.
daphnesmomm EdaUrganlii ben de prima nın premium care bezini aldım,ben almaya başladığımda bu kadar pahalı değildi allahtan,inş bebeğime alerji filan yapmaz 😌
Busramzcgl EdaUrganlii ilk prima premium aldım sonra çom zamlandı molfix aldım ikisi arasında dokusal bir fark görmedim
ozgese-s Stok yapmayın derim 2 aylık oğlum var aldığım çoğu bez pişik yaptı elim de kaldı prima premuım care pişikten kurtardı bizi