Cilga Kızlar geceden beri afedersiniz midemden ağzıma acı su geliyo soda ictim süt ictim muz yedim ama hicbir sekilde fayda yok 27 hafta oldum bu arada bi oneriniz var mi midem aciyo artik 😔
sudamlasi Cilga bende 27 haftalığım daha dün gece midemde yanma oldu hemen yastığımı yükselttim iki yastıkla uyudum geçti. Doktoruna söyle gaviscon veriyo
Neroizm Cilga gaviscon veya rennie duo şurup kullanilabilir hamilelikte. Deneyin dilerseniz belki etki eder.
Haticemustafa Cilga malwsef bizdede ayni canm Bizde 8 ayligiz bide elma yemeyi dene cnm bende ise yariyor tamamen gecirmiyor ama hafiflemesine yardm ediyor Oda bi cozumdur 🤗
Meryem34 Cilga bende aynı herşeyi denedik geçmedi bide bogaza kadar yankı oluyordu bugün Rennie duo diye bi ilaç verdi
Asafinannesi Aynı durumdaydım canım. İlk tedavi olarak yoğurda elma dilimleyip yemiştim iki kase, bir de yastığı yükselttim rahatlatmıştı. doktora gittim rennie verdi. Şimdi yandıkça onu kullanıyorum
Cilga Asafinannesi gece uyurken o ağıza suyun gelmesi çok kötü uyku sersemi insan korkuyo bide saol canim 🙏
Cilga Sabaha kadar sırayla denicem artık hangisi rahatlatirsa kızlar bu saatte ilaç bulamam ama diğerleri inşallah ise yarar 😔
Sarperinannesi Cilga dr um bana bu sebepten dolayı pulset diye bir ilaç yazdı ve Onan öyle dua ediyorum ki. Ancak sizde öncelikle dr unuza danışın lütfen
DuyguYiitBal Cilga canım ben daha dün gittim kontrole benimde mide yanması şikayetim vardı gaviscon adında şurup verdi şimdiden çok rahatlattı günde 3 kez kullanıyorum doktoruna söylersen oda sana uygun bir şurup veya ilaç verebilir