Kızlar carsamba akşamı dehset bir sancım vardı 4 3 saate yakın gelip gitti persembe bir sorun yoktu ve cuma akşamı yine aynı sancı ve agladım o sancıdan oda 3.4 saat sürdü gelip gitti .ve ben daha 17 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ve hareketleri yok persembe akşamı doktara giitim devlete tabi hiç bisey demedi acaba erken doguma hazırlıkmı bu sizce kızım var 1.bucuk yaşında sürekli kucagımda