Nur223
Canım benim daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı ilk cuma günü gittiğim kontrolde böyle çıktı 37 haftada olmam gerekirken 34+4 de gözüktü..
Bende de nst,suyu,kalp atışları gayet normal ve güzeldi hareketlerini de çok şükür hissediyorum bir değişiklik yoktu yani.Beni de salı günü çağırdı yakından takip edelim eğer ilerleme olmazsa aynısı olursa erken alırız dedi.Benim de kilosu 2700 dü.Hakkımızda hayırlısı olsun eğer ilerleme olmazsa doğum olur da kuvöze alınırsa diye korkuyorum yoksa başka bir korkum yok😔 Rabbim yardımcımız olsun🙏