Esmaemir17 Selamün aleyküm güzel anneler kız çocuğu için çok kararsızım anlamı güzel olan isimleri önerir misiniz?🥰
cigdem4154 Nskyhn defneyi bende çok istemiştim ama sanırım anlamı pek güzel değilmiş köken yunancadan geliyormuş burda bi arkadaş atmıştı bana da açıklamasını
Bekleyenler Nskyhn onkadar çok Zeynep var ki. Büyük ihtimalle önümüzdeki yıllarda sınıflarda 3- 4 tane Zeynep olacak 🙂
Nskyhn cigdem4154 Yunancadan gelebilir sonucta Yunanca da Türkçe gibi bir dil.. bu arada anlamı iyi iffetli ahlaklı sağ duyulu insanı değerlere bağlı genç kız..
SeS2019 Esmaemir17 bende adem ismini cok istiyordum ama manası lanetlenmiş bir kavim miş degişmek zorunda kaldık suan eliz ebrar rana yada bade isimleri var aklımda . Büyük kızımın adıda Eslem Aksa belki fikir olur sanada
cigdem4154 Nskyhn aaaa bana burda birisi attı anlamı kötüydü sırf o sebepten koymadım 😑 yoksa çok güzel bir isiiim
Tuliy5 Nskyhn Defne’nin öyle muhteşem anlamları yok. Defne bir bitki adı. Bitki de adını Yunan mitolojisindeki tanrıça Defne’den aldı