Kubragkccc ben yaptırdım 1 hafta önce 1200 TL tuttu 4 küp kan sadece biri artık Ankara’ya gitti o taramaymış sonradan haberim oldu 😁😁 dün doktorum aradı sonuç güzelmiş 🧿 yaptırmakta fayda var bazıları yok desede var ben ilk kızımı yaptırmadım diye kaybedecektim yani taramada belli oluyormus benm hastalık bebeğimin hastalığı 1 ay küvezde yattı ilacı kullansaydım yatmazdı erken de doğmazdı