Kızlar nolur bi bakın yaaaa cok moralim bozuk. 6 günlüğüz dun sarılık testi 9 çıktı. Oğlum göğsümü alamıyordu emme refleksi cok yoktu biberon mama verdim ve şimdi mastit gibi bisi oluyorum o yizden pompa alıp sagdikca biberonla veriyorum bi yandan sezeryan dikişlerim var o yüzden cok uğraşamıyorum. Emzirmek için once uğraşsamda cok sinirleniyor almıyor. Ben napacam boyle. Gogus ucun var meme reddi yaşayıp tekrar etmen varmi enjektör demeyin ben yapamıyorum. Bide geceleri 3 4 saat uyuyo kaldıramıyorum sarılık kac güne kadar önem arz eder bilgili arkadaşların yorumlarını bekliyorum