Hacamat her derde deva diyorlar. Zaten yaptırmakta sünnet siz inanarak yaptırın ben olacağına inanıyorum Allah’ın izniyle. Bende hacamat yaptırdım ama bebek için değil hem panik atak için hemde migren için yaptırdım. Her migrenim tuttuğunda acillik oluyordum. 1 kere yaptırdığım halde Şükürler olsun hacamattan sonra kolay kolay tutmuyor. Ama tabiki güzel ve temiz yapana yaptırın usulünce yapsınlar çünkü hacamatın günleri var . Eşim de bel fıtığı için yaptırıyor. İnşallah sizin de güzel haberinizi alırız Rabbim evlat isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️