Selma-gkt TBeyza 12+5, te doktorum erkeğe benziyor dedi ama net bişey söylemedi. Ocak 16 son adet tarihim benim.
Tospikannesiiiii TBeyza benim son regl 20 ocak 12+5 de erkege benziyor tam olarak demese de izlenimini verdi
TBeyza Selma-gkt benimde son adet tarihim 23 Ocak ama hamile kalma tarihim 5-6 Şubat 2 gebeliğim ilk hamileligimde 18 haftalık öğrenmiştim
TBeyza Selma-gkt yok inan göremiyorum dedi hatta şakasına söyledik %50 lik bı tahmin falanda mi yok hocam diye, güldü oda 😀tahmin bile vermedi bı ay sonra pozisyonu uygun olursa kesin olarak söylerim dedi ,(özele gidiyorum )
Selma-gkt TBeyza Hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah valla ama insan merak ediyor işte ne bileyim. Bende görüntü atıp duruyorum buralara nub vs bakanlar oluyor diye. Hep meraktan 🥰
TBeyza Tospikannesiiiii sizi hatırladım cinsiyet tahmini yapamamıştım size çok kararsız kalmıştım baş yapısı erkeğe nubu kıza benzetmistim 😀 rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin 🥰
Nurrr3517 Merhaba bende haftaya gidicem hem tarama testi için merak ediyorum son adet tarihim 27 ocak
TBeyza Nurrr3517 bizimde burun kemiği ve ense ölçümü yapıldı pazartesi günü kan vercem 2li tarama testi için sağlıkla gelsinler inşallah ,kız yada erkek ne hissediyorsunuz 😊
Tospikannesiiiii TBeyza bakalım bayram öncesi belli olur canım hayırlısı olsun saglıkla gelsin de yavrularımız
TBeyza elifvesara ikili test yaptırmayı düşünüyor musunuz 😊Ocak sonu Şubat başı anneleri henüz cinsiyet öğrenmedi galiba küçük hala bebişler ,
elifvesara TBeyza ben yurtdışında yaşıyorum, burada süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum testlerle ilgili. İlk hamileliğim bir de 🤷🏻♀️ Bakalım gidince göreceğim hangi testi yaptıracak doktor 😅