Hsrt3 ben devlette oldum 1 ay sonra cıktı benim sonucundan Bi beklentin var mı bilmiyorum ama ben neden kaybettiğimi falan ögrenirim o sonucla sanıyordum ama öyle değilmiş sadece içinden cıkanın ne oldugu tespit ediliyormuş bebek oldugunu bende biliyodum zaten sonucunda sadece onu ögrenebildim ne gerek vardı 1 ay merakla bekledim dedim yani isterseniz almayın durumunuz benimle aynıysa benim kalbi durduğu için aldırmak zorunda kalmıştım