Bisey yoktur icinizi ferah tutun.ben 23-24 te hic hissetmedim oncesinde hissediyor olmama ragmen.su an 31+4 haftaligim.son 1 haftadir yine hic hissetmedim sadece toplanmasini birde surtunmesini hissediyordum arada. hatta kontrolumuz vardi gittik hicbir problem yok nstdeki hemsire cok hareketli bi bebek dedi.ama ben hissetmiyorum hic su an dedim o da yeri daha genis biraz daha buyusun cok net hissediceksin dedi.dun yine tekrardan hissetmeye basladim.doktorum 32 ye kadar hareket duzensizligi normal dedi