Merhaba güzel anneler…
20.04.2022 saat 11:20 de 39+2 haftalık kızımı kucağıma aldım.
Doğum için hiç beliırti olmadığından son kontrolümde doktorum 3 gün sonraya hastane yatışı verıp suni ile doğumu başlatıcam demişti,bende sunıden çok korkuyodum, eve geldim ertesi gün bi temizlik yaparsam akşama doğururum ben dedim ve öylede oldu ilk kızımdada aynı yapmıştım çünkü🤣
Evin heryerini sildim süpürdüm vilada değilde bezle sildim yerleri akşam 6 gibi evin temizliği bitti dinlenmek için oturduğum zaman ara ara sandı vurmaya başladı😬
10 kadar bekledim sancılar sıklaşıp uzamaya başlamıştı ve eşime artık hastaneye gitmemiz gerek dedim ve gittik
Kanala hala girmeyen bebek kanaldaydı ve 8 cm acıklık vardı çatala çıkmamla inmem bir oldu🤭🤭
Dikiş atılmadı bol bol yürürlüğün için
Şimdi çok şükür evimizdeyiz hemen ayaklandım zaten🙃🙃
Sormak istediğin bişey olursa cvplıyabilirim💕