Asel_im ben googlede okudum 2 ci trimestr mide bulantısı normal değil yazılmıştı o yüzden korktum canım 😔. bende ilk 3 ay çok iyi geçti hiçbirşey yaşamadım ikinci 3 ay yorğun, ağrılarla, ve bide şu mide bulantısı ile geçiriyorum 🤦🏻♀️🙄 dedim hani belki bebeğin kafası tüylenmiştir onlar dokunuyordur bana mide bulantısı veriyor. bu arada ilk hamileliğim cinsiyet kız